• Tasuta transport pakiautomaati alates 40€ ostust ja Zeppelini või Eedeni Ohoo Outlet kauplusesse
  • 14 päevane tagastusõigus e-poe ostude puhul
  • Kvaliteet ei pea olema kallis!
Brändiriided kuni -70%

Ostutingimused

1. Üldtingimused

1.1. ohoo.ee e-pood müüb Kaubapall OÜ-le kuuluvale kaupluses rõivaid, jalatseid, aksessuaare ja kodukaupu.

1.2. Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi Klient) ja internetiaadressil www.ohoo.ee asuva ostukeskkonna (edaspidi E-pood) omaniku Kaubapall OÜ (edaspidi Müüja) vahel seoses E-poest Toodete ostmisega. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poest Toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3. Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Müüja annab muudatustest teada internetileheküljel www.ohoo.ee. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

1.4. Müüja andmed:

Kaubapall OÜ

Saalungi 10, Tartu

Reg. nr. 10440898

Telefon +372 514 9332

E-posti aadress: epood@ohoo.ee

2. Hinnad

2.1. Kõik E-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu (20%).

2.2. Toodete hinnad ning allahindlused võivad erineda jaekaupluse kaubavalikust, hindadest ning allahindlusest.

2.3. E-poe kampaania allahindlus ei kehti jaekaupluses.

3. Tooted

3.1. E-poes kuvatavad Tooted on reeglina laos olemas. Erandjuhtudel võivad Tooted osutuda kättesaamatuks, kui näiteks mitu Klienti vormistavad tellimust ühele tootele samaaegselt või e-poes esinevad Müüjast sõltumatud tehnilised rikked.

3.2. Juhul, kui Klient esitab tellimuse, kuid ilmneb, et antud Toode Müüjal puudub, ei ole E-poel võimalik antud tellimust täita, sellisel juhul tagastatakse Kliendile kogu ostusumma kohe peale toote puudumise selgumist ja teavitatakse sellest Klienti koheselt.

3.3. E-poes kuvatavad fotod Toodetest on illustratiivse tähendusega, toote reaalne ja arvutis kuvatav värvitoon võivad mingil määral erineda. Fotod Toodetest on tehtud Kaubapall OÜ poolt ja kopeerimine pole lubatud.

4. Ostu sooritamine

4.1. Klient valib E-poes välja soovitud Toote (k.a.suurus) ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul “Lisa ostukorvi”.

4.2. Ostu vormistamiseks tuleb Kliendil liikuda Ostukorvi lehele: menüüribal ostukorvi valikus  klikkida nupul „Kinnitan ja maksan“, misjärel suunatakse Klient ostu vormistamise lehele. 

4.3. Pärast nõutud andmete sisestamist, müügitingimustega tutvumist (kinnita linnukesega)  ja andmete õigsuse kontrollimist kinnitab Klient tellimuse klikkides „Kinnitan ja maksan“ nupule. Peale antud tegevust on tellimus kinnitatud ja müüjale edastatud. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

4.4. Klient tasub Toote eest koheselt internetipanga pangalingi vahendusel ning kinnitab Müüjale makse klikkides nupul  “Tagasi kaupmehe juurde”.

4.5. Pärast Toote eest tasumist saadab E-pood Kliendi e-postile tellimuse kinnituse.

4.6. Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.

4.7. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

4.8. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tekib kahtlus Müüjale esitatud andmete õigsuses ja headele tavadele mittevastava käitumise puhul.

5. Makseviisid

5.1. Veebipood on isikuandmete vastutav töötleja.

5.2. Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop,Pocopay ja Liisi ID ) ja krediitkaardiga (Visa, MasterCard )

5.3. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda teenusepakkuja Maksekeskus AS turvalises maksekeskkonnas. Isikuandmed edastatakse Veebipoe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja kliendiprobleemide lahendamiseks.
Maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed edastatakse volitatud töötlejale Maksekeskus AS-le.

5.4. Müüjal puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.

6. E-poes registreerumine: täiendamisel.

7. Kohaletoimetamine

7.1. Kliendil on võimalik valida erinevate Toote kohaletoimetamise viiside vahel. Toote kohalejõudmine sõltub Kliendi poolt valitud postiteenusest.

7.2. Valides kohaletoimetamise viisina Omniva või Itella Smartposti pakiautomaadi, jõuab Toode Kliendi poolt valitud pakiautomaati 1-3 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnituse saatmisest Kliendi e-posti aadressile.
Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS teatega, mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, ning hoiutähtaja lõppu. Omniva automaadid on avatud 24 tundi, Itella Smartposti pakiautomaadid vastavalt keskuste lahtiolekuaegadele.Toodet hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi E-poele. Juhul kui Klient ei lähe Tootele järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on Klient kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud Müüjale.

7.3. Klient on kohustatud säilitama punktis 7.2. nimetatud SMS teate kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni. Kliendil on võimalik Toode vajadusel tagastada, kasutades selleks samas SMS-is olnud tagastuskoodi.

7.4. Valides kohaletoimetamise viisina Postkontori, jõuab Toode Kliendi poolt valitud postkontorisse 1-3 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnituse saatmisest Kliendi e-posti aadressile. Toote jõudmisest postkontorisse, teavitatakse Klienti SMS teatega, mis sisaldab infot postkontori kohta, kust Klient Toote kätte saab. Toodet hoitakse postkontoris 14 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi E-poele.Juhul kui Klient ei lähe Tootele järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on Klient kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud.

7.5. Valides kohaletoimetamise viisina Kulleri (Omniva, DPD), jõuab Toode Kliendi poolt valitud aadressile 1-3 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnituse saatmisest Kliendi e-posti aadressile. Kuller võtab Kliendiga ühendust telefoni teel ning kooskõlastab kättetoimetamiseks sobiva aja. Ebaõnnestunud väljastuskatse korral viiakse saadetis hoiule postkontorisse või pakiautomaati ning Kliendile edastatakse postisaadetise saabumise teade SMS-ga või e-kirjaga tema postkasti. Toodet hoitakse postkontoris 7 kalendripäeva. Juhul kui Klient ei lähe Tootele järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on Klient kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud. 

7.6. Valides kohaletoimetamise viisina ise järele tuleku, saab kauba valida kauba kätte saamise Tartu Zeppelini Keskuse (Turu 14, Tartu) Ohoo Outlet kauplusest või Tartu Eedeni Keskuse (Kalda tee 1c, Tartu) Ohoo Outlet kauplusest . Tellimus toimetatakse kauplusesse 1-2 tööpäeva jooksul ja teda hoitakse kaupluses 7 päeva.

7.7. Juhul, kui Klient on tellimuse vormistanud nädalavahetusel (ajavahemikul reedel pärast kella 16.00 kuni pühapäeval kella 24.00-ni) või riigipühal, hakkab 1-3 tööpäeva tähtaeg kehtima nädalavahetusele või riigipühale järgneval esimesel tööpäeval kell 10.00.

7.8. Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või –õigsusest või pakiveoteenust osutava ettevõttest tulenevast tarne hilinemisest.

7.9. Juhul, kui Toode ei jõua Kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, on Klient kohustatud sellest E-poodi teavitama, saates vastavasisulise kirja e-posti aadressile: epood@ohoo.ee või helistades +372 514 9332

8. Tellimuse tagastamine

8.1. Kliendil on õigus tellimusest põhjust avaldamata 14 päeva jooksul taganeda ja tellitud Toode/Tooted tagastada. Nimetatud 14 päevane tähtaeg algab alates hetkest, mil Klient Tellimuse kätte saab.

8.2. Toodete tagastamiseks/vahetamiseks tuleb Müüjale esitada taganemisavaldus 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Taganemisavaldust saab esitada järgnevalt:
• Täidetud tagastus/taganemisvorm saata koos tagastatud toodetega Müüjale
• Saates vabas vormis ühemõttelise e-kirja aadressile epood@ohoo.ee
• Saates kodulehel oleva Tagastusvormi täidetuna aadressile epood@ohoo.ee
Müüjale saabunud tagastusi aktsepteeritakse üksnes koos täidetud tagastusvormi või -avaldusega. Taganemise avaldus on leitav SIIA klikates.

8.3. Klient peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale. E-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Klient on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

8.4. Tagastatav Toode ei või olla kahjustunud või kandmisjälgedega, Toode peab olema originaalpakendites ja Toote küljes peavad olema kõik originaaletiketid, mis selle küljes algselt olid. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Klient asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Klient käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

8.5. Klient on kohustatud avama Toote pakendi alati ettevaatlikult, seda kahjustamata. Kui pakendit ei ole võimalik avada seda rikkumata, ei ole Toote tagastamine originaalpakendis nõutav.

8.6 Toote saab tagastada kas Tartus asuvasse Ohoo Outlet tavakauplusesse või saata ta Tartu Tuglase Rimi Omniva või Itella Smartposti pakiautomaati.

8.7. TOOTE TAGASTAMINE PAKIAUTOMAADI KAUDU ON KLIENDILE TASULINE!  Tagastus jõuab e-poodi 3 tööpäeva jooksul.

8.8. Juhul, kui kohaletoimetamise viisiks oli valitud Postkontor või Kuller, saab Tellimust tagastada, viies see vabalt valitud postkontorisse ja saata Müüjale kas Tartu Kvartali keskuse Postkontorisse või Tartu Tuglase Rimi Omniva pakiautomaati. Tagastamine on Kliendile tasuline. Kaupleja ei tagasta tagastuskulusid.

8.9. Ohoo Outlet tavakaupluseese kaupa tagastades ei ole seal võimalik kaupa vahetada ja seal koha peal tagastatud kauba eest raha ei tagastata. Tagastatud kaup vaadatakse üle hiljem e-poe töötaja poolt.

8.10. Müüja tagastab Kliendile ostusumma hiljemalt 14 päeva jooksul peale Toote kättesaamist. Tagastus toimub samale arvelduskontole, millelt Klient tagastatava tellimuse eest tasus, krediitkaardiga maksmise puhul vastavalt Kliendi poolt edastatud arveldusarvele ja panga tingimustele.

8.11. Tellimuse tagastamise korral tagastab Müüja Kliendile kogu lepingu alusel saadud summa, sealhulgas Kliendi tasutud tellimuse kättetoimetamiskulu. Juhul, kui tellimus tagastatakse osaliselt ja tellimusele on lisandunud kättetoimetamiskulu, tagastab Müüja kättetoimetamiskulu proportsionaalselt tagastatud toodete arvuga.

9. Pretensioonide esitamise kord

9.1. Müüdud Toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg-s 2 sätestatud 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg. 

9.2. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel kohustub Klient Müüjat sellest teavitama koheselt, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul peale vea ilmnemist, saates ostja kontaktandmed, probleemi täpse kirjelduse ja Kliendi tehingu tegemist tõendava dokumendi (võimalusel ostuarve) koopia e-posti aadressile epood@ohoo.ee. Toote puuduse ilmnemisel palume koheselt lõpetada toote kasutamine.

9.3. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

9.4. Esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Kliendile eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on ettevõtja kohustus. Pretensiooni esitamise korral kannab esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Kliendile asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud alati Müüja (VÕS § 222 lg 4). Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud Müüja üksnes juhul, kui pretensioon oli õigustatud.

9.5. Kliendil on õigus nõuda Müüjalt Toote ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui Müüjal ei ole võimalik toodet parandada või asendada, toote parandamine või asendamine ebaõnnestub, Müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, Kliendile on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

9.6. Kliendil on võimalik kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda lepingu täitmist, alandada hinda, nõuda kahju hüvitamist ja leping üles öelda.

9.7. Toote lepingutingimustele mittevastavuse korral kannab Toote parandamisega või Toote asendamisega seotud kulud Müüja.

9.8. Müüja ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust (force majeure).

9.9. Müüja ei hüvita Kliendi tehtud kulutusi toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral ega vastuta nende eest, kui: toote väärtus on langenud/toode on kahjustunud Kliendi süül, puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise, s.h. hooldusjuhise mittejärgimise tagajärjel, toote väärtus on langenud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu, puudub ostu sooritamist tõendav dokument.

9.10 Müüja ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada Kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate kasutustingimuste raames.


10. Vastutus

10.1. Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate kasutustingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

10.2. Klient kohustub kasutama E-poe teenust üksnes seaduse ja heade tavadega kooskõlas olevatel eesmärkidel.